تنهایی


˜”*°•.˜”*°• شکسته دلان •°*”˜.•°*”˜

خواهشا فقط عاشقان بخوانند چون بعضی از مطالبم سوزناکه...و برای دیدن همه ی مطالب آرشیو ماه ها رو بزنین و نظر یادتون نره ممنون

 

 

 

وقتی که خاکم میکنن

 

بهش بگین پیشم نیاد

 

بگید که رفت مسافرت

 

بگید شماره ای نداد

 

یه جور بگید که اخرش از حرفاتون  هول نکنه

 

طاقت ندارم ببینم

 

به قبر من نگاه کنه

 

دونه به دونه عکسامو بردارید اتیش بزنید

 

هر چی که خاطره دارم

 

برید و از بیخ بکنید

 

نزارید از اسم منم  یک کلمه جا بمونه

 

نمیخوام هیچ وقت تنمو توی گورم بلرزونه

 

 

 

برو اتیش به قلب من نزن

 

بزار نگاهت از یادم بره

 

بزار واسه همیشه قلب من

 

چال بشه با من کلی خاطره

 

 

 

برو نمیخوام ببینی خونه ی من خالی شده

 

همدم من به جای تو ریگهای پوشالی شده

 

اونکه میگفت میمرد برات

 

دیدی راست راستی مرد

 

رفت و همه خاطره شم به خاطرت برداشت و برد

 

بهش بگید نشسته پات

 

بهش بگید نیومدی

 

بگین هنوز دوست داره

 

با اینکه قیدشو زدی



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت17:55---4 آبان 1393
دمت گرم پیمان جان.حرف نداری
پاسخ:ممنون


میترا
ساعت18:03---1 آبان 1393
دل منم شکسته.پس همدردیم.عالیه وبت
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:تصاویر عاشقانه,مطالب عاشقانه,ساعت توسط ˜”*°•.˜”*°• سردار پیمان •°*”˜.•°*”˜| |


Power By: LoxBlog.Com